3KGROUP TEHNOLOOGIA BLOGI   RUCKUS EDGECORE PLUME 

3klogo
Mida teha, kui kliendiseade ei toeta Channelfly'd?
Mida teha, kui kliendiseade ei toeta Channelfly'd?
  sildid: - -
  27/10/2020

Ruckuse pääsupunktid jälgivad taustategevusena, milline kanal on klientide jaoks kõige vähem koormatud ning Channelfly protokolliga suunavad kliendi sobivale kanalile. Samas ei pruugi kõikide tootjate seadmed kanalivahetuse sõnumitest aru saada ning kui pääsupunkt hakkab uuel kanalil andmeid edastama, siis lõppseadme jaoks kukub ühendus maha ning AP-ga ühendumise protsessi alustatakse otsast peale.

SmartZone 5.2.1.0.665 alates on võimalus AP käsurealt automaatne kanalivahetus ära keelata:

set csa_count wifi<xx> 0

Kus <xx> on raadioliidese tähistamiseks: 2.4GHz in wifi0, 5GHz on wifi1.


Autor: Support
LOE EDASI

3KGROUP OÜ 

Helgi tee 2, Peetri alevik, Rae vald 75312 Harjumaa

Pank: EE232200221010018573
Äriregister: 10201874
KM: EE100311602
info@3kgroup.ee
+372 626 4000
https://support.3kgroup.ee
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux